Wie zijn wij

In vele landen in 3 tijdzones 24x7 bechikbaarheid van onze call agents

6 landen

Met 9 beschikbare talen is er altijd iemand die matched met de klanten die u bellen

9 talen

Met 500+ eindklanten hebben we contact center ervaring in vele bedrijftakken

500+ eindklanten

Kijk hier beneden voor meer informatie over ons 24x7 multi linguïstisch contact center support
Core Business

De achtergrond van ons bedrijf

Gateway Services biedt als strategisch partner callcenter service oplossingen op maat. Samen verbinden we onze medewerkers remote aan uw klant contact center.

De geschiedenis van ons contact centers ligt in Nederland

Geschiedenis

Opgericht in 2015, met als core business VoiP telefonie en alles wat daar bij komt kijken. Vanaf de start de technische mogelijkheden ingericht om instand call centers in te richten.

In vele landen in 3 tijdzones 24x7 bechikbaarheid van onze call agents

Locatie

Werkend vanuit een west Europesche tijdzone hebben het thuis werk concept opgerekt tot mondiaal niveau. Een juiste internet verbinding, en mensen die perfect Duits, Nederlands en Engels spreken.

Met 500+ eindklanten heeft ons personeel brede ervaring

Diensten

Inbound, outbound of het nu gepland is of binnen 10 minuten op afroep, we kunnen op korte termijn de mensen leveren die de vraag kunnen matchen.